CENTRALIZATOR ACHIZITII PESTE 5000 EURO ANUL 2024
☛  Trim I Centralizator Achzitii peste 5000 euro 2024
☛  Trim II Centralizator Achzitii peste 5000 euro 2024

CENTRALIZATOR ACHIZITII PESTE 5000 EURO ANUL 2023
☛  Trim I Centralizator Achzitii peste 5000 euro 2023
☛  Trim II Centralizator Achzitii peste 5000 euro 2023
☛  Trim III Centralizator Achzitii peste 5000 euro 2023
☛  Trim IV Centralizator Achzitii peste 5000 euro 2023

CENTRALIZATOR ACHIZITII PESTE 5000 EURO ANUL 2022
☛  Trim I Centralizator Achzitii peste 5000 euro 2022
☛  Trim II Centralizator Achzitii peste 5000 euro 2022
☛  Trim III Centralizator Achzitii peste 5000 euro 2022
☛  Trim IV Centralizator Achzitii peste 5000 euro 2022

CENTRALIZATOR ACHIZITII PUBLICE CU VALOARE MAI MARE DE 5000 DE EURO ANUL 2021

INVITAȚIE DE PARTICIPARE privind atribuirea contractului de furnizare având ca obiect “Achiziție aparatură de sonorizare”

Anunț demarare achiziție publică

☛ Caiet de sarcini achiziție carne – Click aici pentru vizualizare
☛ Caiet de sarcini achiziție legume / fructe – Click aici pentru vizualizare
☛ Caiet de sarcini achiziție pâine – Click aici pentru vizualizare
☛ Caiet de sarcini achiziție produse lactate – Click aici pentru vizualizare
☛ Caiet de sarcini achiziție alte produse alimentare – Click aici pentru vizualizare

Anunț demarare achiziție publică
Servicii de formare (Antreprenor în Economia Socială + TIC)

☛ Caiet de sarcini
☛ Fișă date
☛ Anunț participare
☛ Model declarație disponibilitate
☛ Draft contract
☛ Formulare

Strategia anuală de achiziţii publice pe anul 2020 a orasului Rupea.
Programul anual al achizițiilor publice pe anul 2020.

Caietul de sarcini privind lucrările “Lucrări de reparații și zugrăveli la Căminul Cultural Gara-Rupea”

Caiet de sarcini privind achiziționarea lucrărilor de amenajare a terenului de fotbal cu gazon sintetic cu drenaj și împrejmuire

Caiet de sarcini privind achizitionarea de Servicii de Paza, Supraveghere si Protectie – Cod CPV – 79713000-5 – Servicii de Paza, in vederea asigurarii pazei, protectiei si supravegherii imobilelor “Cetatea Rupea” si sediul UAT Oras Rupea

Caiet de sarcini pentru achiziţionarea de CARNE, PREPARATE CARNE, Cod CPV – Produse din carne, cod CPV: 15100000-9, necesare desfăşurării activităţii serviciului Cantină al autorităţii contractante – UAT oraş Rupea în luna septembrie

Caiet de sarcini pentru achiziţionarea de LEGUME ŞI FRUCTE PROASPETE, Cod CPV: 03200000-3, necesare desfăşurării activităţii serviciului Cantină al autorităţii contractante – UAT oraş Rupea în luna septembrie

Caiet de sarcini pentru achiziţionarea de PRODUSE LACTATE, Cod CPV: 15550000-8, necesare desfăşurării activităţii serviciului Cantină al autorităţii contractante – UAT oraş Rupea în luna septembrie

Caiet de sarcini pentru achiziţionarea de PRODUSE DIN CONSERVE, PRODUSE FAINOASE, CONDIMENTE SI MIRODENII, DULCETURI, MARMELADE, DULCIURI, necesare desfăşurării activităţii serviciului Cantină al autorităţii contractante – UAT oraş Rupea în luna septembrie

Caiet de sarcini privind achiziţia de Servicii topo-cadastrale în vederea realizării lucrărilor de înregistrare sistematică în sectoare cadastrale din oraşul Rupea