Unitatea Administrativ Teritorială Oraşul Rupea, judeţul Braşov, în calitate de autoritate publică tutelară şi unic acţionar pentru SC SERVICIUL PUBLIC RUPEA SRL, a demarat procedura de selecţie a unui număr de 1 (unu) membri ai Consiliului de Administraţie pentru societatea menţionată ( administrator neexecutiv), în conformitate cu OUG nr. 109/2011, aprobată prin Legea 111/2016 şi Normele metodologice de aplicare a OUG 109/2011, aprobată prin HG 722/2016 şi a Hotărârii Consiliului Local Rupea nr. 30/30.03.2021 privind desemnarea Comisiei de evaluare/selecţie prealabilă a membrilor Consiliului de Administraţie al SC Serviciul Public Rupea SRL având ca autoritate tutelară Oraşul Rupea, precum şi aprobarea Regulamentului de organizare şi desfăşurare a selecţiei/evaluării prealabile, precum şi a scrisorii de aşteptări.
Procedura de selecţie va consta în depunerea de către candidaţi a unui dosar de candidatură însoţit de declaraţia de intenţie şi susţinerea unui interviu de selecţie după următorul calendar:
• Depunerea candidaturilor se va face până la data de 21 februarie 2022
• Selecţia dosarelor şi întocmirea listei scurte se va face până la data de 22 februarie 2022
• Interviul de selecţie se va susţine în termen de maxim 3 zile lucrătoare de la data întocmirii listei scurte … click pentru a vizualiza documentul complet în format PDF
SCRISOARE DE AŞTEPTĂRI privind Consiliul de Administraţie al SC SERVICIUL PUBLIC RUPEA SRL – click pentru a vizualiza documentul în format PDF